lauantai 5. tammikuuta 2019

Saamattomuuden ruumiillistuma

Aamupaino: 44,2 kg

Mun paino junnaa paikoillaan. Pitäisi olla vielä vähän parempi itsekuri. Tässä on kuitenkin laihdutettavaa vain 4 kg, joten ei sen luulisi niin vaikeaa olevan. Ahdistaa, kun sitä se näköjään kuitenki on. Mulla on vieläpä tänään joka viikkoinen "mättöpäivä". Tekisi kyllä mieli jättää välistä tällä kertaa. Mutta en todennäköisesti jätä, koska se sitten johtaisi itsekurin pettämiseen arkena. Luvattu herkkupäivä (jolloin saan syödä jonkun verran enemmän kuin sen 500-600 kcal päivässä) auttaa mua pitämään yllä itsekuria. Ainakaan aiemmin yksi herkkupäivä ei hirveästi hidastanut mun laihtumista joten toivottavasti se ei tee sitä nytkään. Ajattelin etten koske tänään sokerisiin herkkuihin välttämättä ollenkaan, vaan syön yhden lämpimän ruan joka on suurempi kuin tavallisesti syön. 

Pitäisi nostaa perse tästä sohvalta ja lähteä hölkkälenkille jo mutta kun en jaksaisi. Alkaa maistua taas täydeltä pakkoliikunnalta, kun koirakin on hoidossa ystävän luona. Ehkä annan itselleni armoa sen verran, että kävelen puolet matkasta reippaasti ja puolet hölkkään. En tiedä.. Olen nykyään niin laiska että oikein ällöttää. En ole jaksanut kyykätä tai tehdä ojentajadippejä moneen päivään. Mikä mua vaivaa? Sen sijaan olen ryypännyt ja poltellut savua. Savustakin mun piti pitää pitkä tauko, mutta hah se tauko kesti päivän verran. Ehkä nyt jättäydyn hetkeksi kaikista ryyppäjäisistä ja pidän sen tauon päihteistä kunnolla. Luultavasti painokin tippuu paremmin. Nyt alan lähteä ulos joten lopetan tämän tähän. Pitäkää mukava päivä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti