sunnuntai 5. toukokuuta 2019

Sisustusta ja paastosta

Parin päivän aikana on tullu kierreltyä sisustusliikkeissä enemmän ku sielu sietää. Koska on alkukuu, on jopa mulla ollu varaa ostaa omaan kotiini jotain pientä päivitystä! Esimerkiksi sain vihdoin hommattua uudet penkit parvekkeelle. Nostaa mielialaa mukavasti. Järjesteltiin ja siivoiltiin miehen asuntoa joten on tullu juostua rappusia ihan kiitettävästi. Olisi miehen talossa hissikin mutta päätin hyödyntää rampaamisen.
Musta ei enää tunnu että on paha asia ettei enää asuta mun miehen kanssa saman katon alla. Muutettiin erilleen alunperin mun päihteiden käytön takia, mies ku ei juurikaan niitä käytä ja itelläni menee joskus liikaakin. Tapeltiin aiheesta aika paljon mutta nyt, kun on omat kodit niin tilanne on rauhoittunut huomattavasti. Oon tosi onnellinen, koska en tiedä mitä tekisin ilman tuota toista. 

Päätin etten aiokkaan pitää paastoa vielä, vaan aloitan suoraan sillä määrällä ku aion jatkossakin sallia itseni syödä. Mulla ei vielä toistaiseksi ole motia tarpeeksi koska olen läski joka on addiktoitunut ruokaan. Mutta en kauaa! En enää yritä ottaa harppausta vaan etenen pienin mutta varmoin askelin kohti täydellisyyttä 💜


1 kommentti:

  1. Mielummin just tollee et kuuntelee itteään eikä vaa runno läpi jotai ideoit jotka ei kuitenkaa pidä ja sit tulee vaa paha mieli! Järkevä päätös! =)

    VastaaPoista